måndag, juli 25, 2011

Ett litet sött paket..

...har jag hämtat ut på posten idag!!

För ett tag sedan hörde Åsa på kosttillskott.se av sig till mig och undrade om jag ville prova ett par av deras produkter för att sedan utvärdera dem. Paketet är en riktig vitaminbomb med te, antioxidanter och alger! Jag sa givetvis ja, och idag har jag hämtat ut paketet på posten :)
Tanken var att jag skulle börja med produkterna direkt, men eftersom jag ligger i den fas jag nu gör inför SM och det är så nära inpå så vill jag inte blanda in fler produkter än jag redan stoppar i mig.
Istället kommer jag att boosta mitt vitaminbehov när jag som bäst kommer att behöva det- dvs direkt efter tävlingen!
Så från och med måndag v.33 kommer jag att ge kroppen en oordentlig påfyllnad med hjälp av dessa sötnosar!











Morgonpromenad för dagen DONE sedan en stund tillbaka, rörlighetsträning och rehab på gymmet också.. Har bara kvar styrkan och lite cardio sedan är jag färdig för idag :)

Det känns för jäkla bra i magen idag! Jag är taggad, jag vill, jag ska!
Hade ett förtydligande med Jonas på chatten igår, inför denna veckan och vi är SÅ överens. Det gör att det känns ännu bättre!! Vet inte hur han gör, men han får mig att vilja plåga mig själv till det yttersta, och sedan ta i lite till. ;)

Nu ska jag göra vardagnöjen; Betala räkningar, fixa med bilen, kanske titta en stund på solen om jag hinner innan det är dags för gymmet igen.

Hoppas ni får en wunderbar dag!!



3 kommentarer:

Mia sa...

Du är så jädrans duktig, beundrar dig fina! Inte långt kvar nu tills jag får ge dig en stor kram & sparka dig lycka till i rumpan :) & formen ser riktigt bra ut! Tjohoo!

FitnessDesi sa...

Tack stumpan!! Hur går det med din våg? (Matvågen ;) Kompisar än? Kramen!!

Mia sa...

Vi kommer bättre överens för varje dag som går :) Idag kör jag igång med träningen efter vilan! Känner mig taggad! Kramar