söndag, juli 03, 2011

Dagen efter finalen

Dagen efter är alltid tudelad känslomässigt..
Skönt att ha det genomfört, men saknar att kunna se fram emot det. Känns det igen?
Hade planer på en vilodag idag som lämpligtvis skulle sammanfalla med en massage- också välbehövlig :)
Dock blev det ingen massage och då kastade jag om planen lite (eftersom jag gärna vill kunna vila i samband med massagen- sist var jag ju halvdöd efteråt) och bestämde mig för att genomföra lite "aktiv vila" istället.
Det blev rörlighetsträning/rehab/cirkelträning på gymmet i dryga 40 minuter och sedan lite cardio på crossen.
Med den sköna känslan i kroppen svarade jag på Åses sms om en kaffe på stan, och fick mig lite kvalitetstid med henne innan det var dags för ett Indoor walkingpass som avslutning på denna "vilo-dag". Det var precis vad jag behövde dagen efter :)

Imorgon är det måndag, och jag har förmånen att starta en helt ny vecka med nya möjligheter! Förutom att jag ska ladda om för min egen del så har jag även spännande uppdrag på gång:

  • Ida som ska gifta sig och vill komma i form
  • Björn som ska köra sin första diet någonsin efter år av styrketräning!
Uppdatering kommer att ske på hemsidan så fort det rullar igång.

  • På onsdag blir det en sittning med MKFocus för detaljplanering av vårt samarbete, idén är att ALLA med våran hjälp ska kunna vara modeller för en dag och föreviga resultatet av sitt livs förhoppningsvis bästa form. Kunden får alltså hjälp med allt från kost/ träningsupplägg, färgläggning och styling samt fotografering i rätt miljö och ljus :)
Detta ska INTE liknas vid alla andra företag som tar femton kunder på samma gång i löpandeband-principen och sen helt oseriöst tar flera tusentals kronor för tio bilder!!
Här kommer varje kund att få sitt eget upplägg utifrån SINA förutsättningar och önskemål :)

Det är med glädje jag kan tala om att vår första kund redan anmält sig till slutmål och fotografering v.31 DET är en bra början på ett projekt som knappt startat än;)

Lugn, lycka och tillfredsställelse..
Känslan som bor i mig nästan varje dag

Inga kommentarer: