söndag, juli 24, 2011

I call it devotion

Livet är nu

Det är bara att andas, titta, lyssna och ta emot. Nu.

Helgen startade med ett varmt sms från en av mina bästa! Text som ger mig tålamod, styrka och glädje.
Jag har sparat det, och kommer att läsa samma ord igen när jag behöver dem. Tack.

Helgen har i övrigt haft en uppåt-kurva. Otroligt skönt eftersom starten på veckan fick mig att tvivla en del. Men det är till det mesta borta nu.

Träningsvärk -din- jävul våldgästar min kropp!!
Efter en uppmjuknings-massage (eller slakt, kalla det vad ni vill) av Peter på torsdagskvällen var jag mööör på fredagen när jag steg upp.
Sedan dess har det blivit tre pass om dagen, i olika tempo men med givet resultat. Smärta, kramp och åter smärta. Vekhet som lämnar kroppen :)

Helgen avslutades som den startade; Ord från en av mina bästa. Denna gången via ett headset i en spinningsal. Och vilket pass!!! Jag bockar och bugar..

Du är grym vännen!!!!

Inga kommentarer: