tisdag, juli 26, 2011

En helt vanlig vilodag :)

Här kommer en drös med överflödigt bildmaterial, mest för att jag vet att Vicky ääälskar bilder ;)


Morgoncardio idag blev 30 minuter indoor walking och resterande tid på cykel med senaste Body :)

Efter det- som vanligt- sjukgymnastik och stretch!Mina fina presenter jag fick av Lisa igår!!
Undrar hur många i det här boendet som löptränar egentligen?
Lyxig lunch...

..på stan..
Kaffe på maten
Ny laddning med mat :)

Packad träningsväska för en snabbis på gymmet ändå..
..och ungefär där misslyckades jag med tanken att fotografera hela min dag och presentera på bloggen. Som vanligt när jag kommer till gymmet så glömmer jag allt annat än det som ligger framför mig, därmed inga bilder. Och inte heller några bevis på vad som egentligen gjordes, så ni får tro det eller ej ;)

Hinderbana modell jävligt liten a´8 varv
BodyPump med bebisvikter 30 minuter
Core 30 minuter

Har precis ätit en tallrik med tonfiskomelett. Tog med mig kameran till köket, men munnen var snabbare så nästa gång jag kom på att jag skulle ta en bild var det redan uppätet..haha! Ni missar inget, jag lovar ;)

Dagens varma skratt:

MMS skickat av Jonas. Med en kort- men för mig- väldigt innehållsrik text...
Tack! Det var precis vad jag behövde :)

1 kommentar:

Vicky sa...

Att jag ens.. som flitig Desi-läsare kunnat missa detta inlägg!? :D Tycker du alltid är duktig med bilder, och jävlar vad kul det varit att följa dig, och allt omkring din SM tävling här. STORT Grattis till dig, snygga, energirika, härliga supertjej! Jätteskoj att se dig hela dagen igår, du var grym! Inspiration till max!
Kraam