måndag, juli 04, 2011

Dagens lilla underverk

Åhhh..om känslan från idag håller i sig hela vägen dieten fram till SM så kan jag lova mycket i gentjänst!!
Dagen började med sovmorgon, trots att jag ställt tre olika larm.. SKÄRPNING fröken Ohlsson!!!
Så, en något sen morgoncardio blev det, men jag lyckades iallafall stå ut i en hel timme och väl genomförd kändes det ganska bra. Dock hungrig och extremt sugen på något gott.. Extremt sugen. Sjukt jävla farligt sugen.
Maniskt-lås-in-mig-och-kasta-bort-nyckeln sugen..

Lyckades vända.. tack och lov.. Åkte ner på gymmet och körde ett benpass utav guds nåde. Ensam dessutom eftersom Bandoolan inte kommer åter förrän imorgon. Jäklar vad jag svettades! Jag kände mig sjukt effektiv och duktig, fick till och med kört igenom vaderna- något jag alltid lyckas "glömma" när jag kör ben.
  • Uppvärmning frontböj i smithen
  • Utfall i smithen superset med utfallsgång
  • Liggande benpressar
  • Leg ext superset med sittande legcurl
  • Sittande vadpressar superset med sittande legcurl
PUST! Lilla svettpärlan tog sin protte och drog till boxningsklubben för ett kärt återseende :)

Den lyckliga lilla sagan om dagens underverk började här:


Wrrrooooom :) Första- men absolut inte sista gången den slinker ner i magen!

Inga kommentarer: