onsdag, mars 16, 2011

Morgonstund!

Efter några dagars morgonpromenader verkar det som att min kropp ställt in sig på att komma upp tidigare än vanligt, och det är en otroligt skön känsla som till och med ger lite vårkänslor :)
I morse blev det dock ingen promenad, men däremot blev jag sjukt bortskämd med massage innan jobbet!! Sjysst start på dagen som sköljdes ner med en kopp kaffe och nu är jag absolut redo för ryggträning igen!

Gjorde ett försök till löpning igår, eller nja jag lunkade väl fram, men det kändes helt okej för bäckenet så jag planerar att fortsätta kontinuerligt för att få upp lite hastighet och sträcka.

I övrigt står jag snart inför en situation i mitt liv då det är dags att göra val igen, som klart bestämmer min framtids inriktning. Känslan i magen är bra och det är med spänd förväntan jag undersöker de "sista detaljerna" innan beslut..

Inga kommentarer: