fredag, mars 25, 2011

Långledig

Sitter och väntar på att min mat ska bli klar och tänkte att jag skulle passa på att ge ett livstecken.. Ser att antalet besökare närmar sig 100 000 och det är galet så då måste jag ju bjuda igen!! Mer inlägg åt folket!! ;)
Idag har jag varit ledig, och såklart passar jag på att inte vara ledig..hrmm.. som vanligt! Var uppe tidigt och gick en kort morgonpromenad för att sedan plugga lite och käka frukost. Upptäckte i onsdags att jag tydligen har en inlämningsuppgift/ tenta som ska vara klar på söndag senast- men hallå! Tur att jag håller koll.. Nåja, blev färdig idag och har skickat in den nu. Dessutom har jag prov på tisdag nästa vecka i ämnet medicin.. Och med tanke på hur mycket jag jobbat senaste tiden så kan man ju räkna ut med röven hur mycket plugg det blivit- typ noll och ingenting!!
Har iallafall varit så flitig att jag sammanfattat det viktigaste i ett block som är lite lättare att bära med och tjuvläsa i då och då..

Efter plugget idag rensade jag mina garderober, närmare bestämt EN av dem, men det räcker för att göra slut på den bäste. Hur fan kan jag köpa så mycket kläder?? Jag har på allvar kvar prislapparna på ungefär en femtedel av mina 1000 plagg.. Pinsamt.

Bilen har tvättats och städats idag, och jag har såklart gymmat och även haft fysträning med fotbollsgrabbarna. Jag börjar bli så fäst vid dem att jag går och små-längtar hela dagen innan vi ses. Jag gissar att jag kommer att ingå i en och en annan hejarklack framåt sommaren ;)

Igår lät jag mig luras till nåt hemskt. Har bildbevis i mobilen men den ligger på laddning så det blir ingen visning idag.. jaaa, i SAMMA mobil som bilderna på nya träningskläderna ligger!! Som jag inte heller fått tummen ur att visa.. haha..
Bildbomd utlovas inom närtid!!

Nu kallar maten :)

3 kommentarer:

Sofie sa...

Åh! Hittade massa goda recept på din sida som jag skulle vilja testa! :D När du skriver proteinpulver, funkar det med vilket som då..? Har hört att en del pulver är känsliga för värme.. Jag kör på Micro Whey Active (vassle).. Vad tror du om det?
Svara gärna på mail (sofie.norrman@hotmail.com) eller på min blogg..
Ha en toppendag o keep up the good work!
Kram

Masse sa...

Dags att köra ett pass nu med Masse!!!

FitnessDesi sa...

Hej Sofie!! Lessen att ditt svar dröjt..Kul att mina recept lockar dig :)
När jag bakar tar jag av det protein som jag har hemma för tillfället, men jag har upptäckt att vanligt vassle kan ge en torrare slutprodukt, medan kasein gör bakverket lite "färskare" i smak och konsistens :)
Hoppas svaret hjälper dig.