lördag, november 19, 2011

VM i Tallinn!!

Har haft turen att sitta inne på jobb idag och jobba med administrativa uppgifter..haha.. jaaa, jag sa att jag hade haft TUR :) Nog första gången ni hört mig vara glad av att få sitta still på jobbet..
Anledningen är att detta gett mig möjlighet att följa
VM i Tallin där Kristian, Ako och Helena representerar Sverige i Atheltic Fitness.
Och de är så jävla grymma!!!
Herregud vilka prestationer, vilken motivationsboost det var att få titta på deras tävlingsmoment!

Chins:
Kristian: 32 reps
Ako: 32 reps
Helena: 34 reps

Dips:
Kristian: 54 reps
Ako: 54 reps
Helena: 59 reps

Rodd:
Kristian: 1:a
Ako: 3:e placering
Helena: 4:e placering

Detta innebär att Kristian just nu LEDER VM!!! De andras placeringar har jag tyvärr inte koll på ännu.. Men jag lovar att uppdatera igen.

Imorgon väntar andra delen av VM som är symmetri-ronden.. SPÄNNANDE!!!

Inga kommentarer: