torsdag, november 10, 2011

Ge mig sommaren en liten stund till!!

Knubbsälen var trött igår.. Började jobba 06.00, och orkade bara inte ta mig ur sängen mycket tidigare än så för att köra morgonfysen.. Sköt upp det till lite senare, till stor del även för att träningsvärken i kroppen börjar ge sig till känna i princip varje muskelfiber. Härligt känsla med konstant tryck i kroppen, men jag vet ju också var gränsen går innan det börjar gå mot för lång återhämtning. Hade hoppats på att kunna träna någon gång under dagen istället, men att hoppas bygger inga muskler- inte heller igår. Kom från 18.00 och med nyintagen mat i magen och träningsbyxorna påtagna skulle jag bara slappa lite innan träningen.. Vaknade 19.20 i soffan. Med ett ryck.
Bara att tagga om och ställa in tröttskallen på gym istället, lastade in PWO i form av Jacked XX från MMsports goda urval ;) och sen ner och kasta hantlar!!
Axelpass stod på schemat till min stora glädje, inte särskilt svårt att tagga till då!!
Avslutade med några set löjligt få repetitioner dips för att kräma det sista.. med betoning på SISTA som fanns kvar.
Dusch, protte och satte mig i soffan igen i ca 20 minuter tills jag insåg att min dag var slut där..21.10 släckte jag lampan och somnade så jäkla gött!!
Bästa känslan när hela systemet är tömt så tidigt på kvällen och man bara slocknar som ett vaggat barn.

Sommarminne <3

Inga kommentarer: