måndag, november 21, 2011

Tävlingsnerverna utanpå!!

Nä, jag ska ju inte tävla.. men jag kan ändå känna dem komma smygande utanpå kroppen..nerverna. Och nog är det märkligt att jag känner av det mer nu, än sista veckan innan min egen tävling på SM i höstas?
Jonas tävlar på lördag, och jag ska försöka se till att allt är perfekt och inget missas runt omkring. Precis som för ett år sedan, så är jag mer nervös av att stå bredvid och krama tummarna hårt, hårt och skrika mig hes när jag står nedanför scenen.. Jag vill så gärna att allt ska sitta där för honom; Känslan, upplevelsen och lyckan!! Inget strul, ingen missad detalj..

Och igår hittade jag pricken över i:et! Den här kommer att vara avgörande, kunde bara inte låta bli att köpa den!!
Fan ta dig Jonas om du inte inviger den så att jag vet om den funkar i augusti ;)


Efter två minuters utprovning igår konstaterade jag att den förmodligen går lika bra att använda som regnställ en kall höstkväll!! Heltäckande!

Och om du sover i den så lovar jag att detta blir belöningen. Ja, de är sjukt goda :P

Igår åt jag mig kräkmätt, och idag körde jag bänkpress tills jag ville spy. Udda blir jämnt?! ;)

Inga kommentarer: