onsdag, november 02, 2011

Back to black!!

Yepp, mina dagar som redhead är över för denna gången, av flera olika orsaker.. Tanken var att jag skulle färga tillbaka till min egna mörkare hårfärg..men eh.. det blev SVART! Som tur är så visade det sig när jag gick ut i solen idag att det röda fortfarande lyser igenom lite, lä-ck-ert!! :) Jag är mycket nöjd!

Redan här började jag ana ugglor i mossen ;)

Efter tvätt och en natts sömn känns resultatet heeelt okej!
Har legat på lite lägre intag i kosten denna veckan, och i eftermiddags fick jag min första riktigt låga dipp, hittade dock tillbaka ganska snabbt med hjälp av en Diet fuel- chokladsmak of course!!
Imorgon är det tänkt vilodag, då är jag inne på dag och pass nr. 7 i nya upplägget.
Så, jag funderar på om jag ska köra min kondition på morgonen som vanligt och sedan ta vila från styrkan på dagen, vilket kan passa bra eftersom jag går på fasta imorgon..?
Jag tänker så att det knakar.. ;)

Hur som, det blir vila imorgon, eller redan idag om jag inte hinner träna ikväll. Återstår att se.

Har det förbannat bra. Om någon undrar.
Mina rutiner börjar funka igen, mina planer går oftast att genomföra, och då mår jag som bäst. Ännu skönare känsla är när människor som egentligen kan skita i mina behov- inte gör det.. utan verkligen anstränger sig för att se mig lycklig och tillfreds! Hade jag kunnat hade jag gett hela världen tillbaka.
För jag somnar lycklig varje kväll och vaknar med samma känsla.

Tack! För lyckan, mitt liv och människorna i det <3

Inga kommentarer: