torsdag, februari 10, 2011

Se det snöar!

Amazing.. det snöar faktiskt utanför mitt fönster..haha helt stört ju. Jag blir lika lurad varje gång jag tror att vinter gett upp och låter våren smyga sig på..men icke!!

Dagen har spenderats i staden, ett fin-fint armpass (bonus) med InGrid och en massa trevligt snack blev det med :) Fick hämtat mina nya kängor, modell Meindl Performance, grymme sköna!!
Bilden lånad av naturkompaniet.se


Avslutningsvis hann jag med en lunch på stan med Mysen innan jag åkte hem igen. Nu laddar jag för dagens "riktiga" styrkepass med Bandoolan som kommer att ske ganska exakt 17.40 *beep*!

Allt det roliga då???
Jodå... Har pluggat lite vid sidan om allt annat jag hinner med och kan numera även titulera mig "Idrottspedagog för barn och ungdomar". Och som av en händelse fick jag för två veckor sedan frågan om jag ville träna ett fotbollslag här hemma innan deras utomhussäsong sätter igång på allvar :) Så jag ska alltså bli ungdomstränare och jävlar vad kul det ska bli!!

Just nu fördjupar jag mig i ämnet anatomi och fysiologi, och det är mycket att bita i.. Men min hjärna kommer att ha växt ytterligare ett par centimetrar när jag blir färdig :P så det är det värt.

Bredvid detta läser jag också medicin, i ett syfte som är längre bort än de första just nu.

Mycket på gång!!

2 kommentarer:

Bumbi sa...

Helt rätt enligt mig! Fortsätt träna trots smärta om du känner din kropp väl.
Ha så många järn i elden som möjligt för att hålla lågan vid liv. (Det där sista var ett egenpåhittat ordspråk, men va fan det stämmer).
Fortsätt i dessa takter gumman. Du e duttig!
Pussen

FitnessDesi sa...

Jag saknar dig!! PUSS