tisdag, februari 22, 2011

NYTT!!!!

Ledig igår och idag! Jäkla gött, även om det innebär att jag jobbar helgen..
Igår besökte jag sjukgymnasten, fick en TNS apparat som ska hjälpa mig att smärtstilla och stimulera bäckenet och ryggen. Jag tar tacksamt emot allt som hjälper mig i rätt riktning och det ska bli spännande att prova! Någon som har erfarenhet av detta??

Tränade förmiddagen och hann även med ett IW pass innan lunch i byn. Eftermiddagen spenderade jag hemma hos älskade Bumbi som är hemma på besök. Jag har SAKNAT!!! Tiden gick såklart alldeles för fort..
Och sen på kvällen gick jag för att titta på byns fotbollslag när de tränade inomhus.. Tanken är nämligen att jag ska träna dem from ett par veckor framåt och tills deras utomhussäsong börjar. Vilka goa killar!!! Det här kommer att bli grymt kul :)

Idag har det njutits på promenad i parken, och käk och flams hemma hos mig med tjejerna. Hämtade även ett paket på posten idag med NYTT insirationsmaterial i form av träningskläder och protein. Kan man aldrig ha för mycket av :) Nya päronsplit ska bli ett sant nöje att smaka!!


Ikväll körde vi igenom hela kroppen, ett riktigt skönt pass med pump och kontakt så att det både räckte och blev över ;)

9 kommentarer:

malin sa...

Erfarenhet av TENS har jag nog, men från andra sidan av elektroderna då - som förskrivare.

Själv är jag ett större fan av Interferens, men eftersom det lätt blir besvärligt att åka in till klinik så många gånger i veckan skulle jag säga att TENS och Scanlab kan vara The Next Best Thing! =)

Madde-lille! sa...

Madde!!
F*n vad snyggt!!!! Älskar dit snaggis märke i huvudet. ;))

Madde-lille! sa...

Aså...f*n så in i bomben vad snyggt det var, (dit nya snaggismärke i skallen)=/)

Madde-lille! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
FitnessDesi sa...

Malin, tack för tipset, men jag tror nog precis som du säger att TENS blir lättast för mig :)

FitnessDesi sa...

TACK Madde-lille!! Jag är med skitnöjd ;)

Anonym sa...

Hej Desi.
Frida här, jag hade tens när jag vänta Max hade så s-tans ont i ryggen då. Men det hjälpte helt klart. Hoppas allt e bra med dig annars. Cool du blev i håret nu kan du ju gå på "rave" och smälta in hahahaha Kram från Fritte

Emelie sa...

Fräck frilla ;)

Anonym sa...

Hej gumman :-)
Nu är jag här inne och snokar ;-)
Var tvungen att kolla in frillan hur den såg ut på bilden.
Och...MYCKE SNYGGARE LIVE :-)
Puss på dig / Vera