lördag, februari 12, 2011

Fredagsmyyyyyyyyys

Hatar egentligen fredagsmys- uttrycket, men igår var det faktiskt så. Och då ger jag vika och lägger det som rubrik :)

Hemmagjord proteinpizza som blev jättesmarrig!!!

Laddat för en riktig myskväll!

Smarrigt :)

Såg filmen Inception och den var riktigt bra. Filmen var spännande rakt igenom och tiden gick jättesnabbt trots att den varade mer än två timmar!

Innan mys gjorde jag mig förtjänt genom IW 45 minuter och lång och fokuserad sjukgymnastik på gymmet. Kändes jättebra, och jag har till och med lite träningsvärk idag efter de övningarna :)

Idag fortsatte lyxandet med mysfrukost alá rostat bröd (minns inte när jag åt det senast till frukost) och kaffe. Kanske inte den bästa uppladdningen för ett styrkepass, men det funkade alldeles lagom till dagens upplägg. Vi körde mycket rehab- tänk mellan övningarna, stressade inte och det var en skön känsla passet igenom :)

Nu ska jag iväg och titta på nytt boende! Inget bestämt, men titta kan man ju alltid ;)

Inga kommentarer: