onsdag, februari 16, 2011

Kärlek

Hur firade ni alla hjärtans dag??


Min kärlek??!

Kärlek eller ej, så såg min dag ut iallafall ;)
Givetvis fick jag även mig ett träningspass, eller två till och med om jag räknar det ubertidiga sjukgymnastikpasset som genomfördes i ottan innan det var dags att bege sig ut i snön...

Har börjat på ett nytt upplägg nu och som ett barn som gärna öppnar julklappar redan kvällen innan julafton så tjuvstartade jag i söndags.. klarade helt enkelt inte av att vänta till måndag :P
Passet innebär lite tyngre vikter och färre repetitioner, vilket såklart ställer ännu högre krav på att jag utför övningarna strikt och rätt för att skona bäcken och rygg..

nu är klockan senare än jag planerat och jag har tänkt hinna göra matlådor också. Var tar tiden vägen egentligen???! Galen blir jag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Mitt namn är Eelin Lee Dahlquist. Jag är en av personerna bakom Nöjesgalaxen.se - karlskronas event och nöjessajt. Vi ska nu sträcka oss över hela Blekinge och håller för tillfället på att kontakta alla bloggare för att ge er varsin länk på vår sajt.

Har du möjlighet att skicka oss en bild som vi kan ha i presentationen av din blogg? Behöver inte vara på dig själv, utan kan lika gärna vara någon som beskriver vad du skriver om etc.

Mailen är kontakt@nojegalaxen.se

Med vänlig hälsning Eelin