onsdag, februari 02, 2011

Normal limits don´t apply

Har dragit runt på ett trasigt bäcken hela dagen.. Ja, alltså, haha, det gör jag ju varje dag, men idag har jag faktiskt varit riktigt begränsad av det.
Jag skulle byta plats på jobb idag, dvs flytta till ett annat rum och därmed packa ner och upp mina pärmar och all annan shit som jag samlat på mig (vi vet alla vilka hamstrar officerare är ;) Jag lyckades med denna bedrift under loppet av tre lådor ganska exakt sedan var det som att hela vänstra sidan gav upp. Kramp och ajaj i den sidan av bäckenet och rumpan.
Detta efter en ordentligt uppvärmningsrunda och 15 minuters sjukgymnastik! Vill inte tänka på hur det hade känts om jag dragit igång projektet utan den genomblödningen först..

Kvällens träning innebar axlar och det är ju en av favoriterna!!
Dock är inte nöjet lika stort när man känner sig gnällig, motsträvig och allmänt klen och hopplös.. Frustrationen är inte rolig alls, och jag beundrar Bandoolan som orkar le när jag håller på som värst med mitt ojjande- Men det gör faktiskt ont på riktigt, annars hade jag inte tjurat och hållt på!!! (Ja, det var till dig Bandoolan! Jag maskar inte :P Just so you know, om du nångång tvekar det minsta)

Efter axelpasset bytte jag dojjor och hoppade in på ett spinningpass.. Först tänkte jag låta bli med tanke på hur ryggen kändes, men så vet jag ju vilken energi jag får på detta passet och jag vet att spinningen kan få bäckenet att kännas bättre (Chansen är typ 50/50, värt att chansa iallafall) Och vilken energiboost!!! Grymme!!

Nu ska Svetlana pallra sig in i duschen sen blir det spikmatta och mumma :)
Imorgon blir det ett möte med kiropraktor, inköp av nya arbetskängor och sedan ett möte till..som jag inte vill eller vågar hoppas för mycket på så därför väntar jag med detaljer.. Cliffhanger!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen tvekan!! Men räknar jag rätt så e du uppe i sex pass redan denna veckan.Kroppen behöver VILA! oxå syns i morron:-)

FitnessDesi sa...

Smygräknar du mina pass? ;)

Anonym sa...

Nej men jag kan läsa

FitnessDesi sa...

Haha.. Du är duttig :)