fredag, februari 18, 2011

MMSports

Dagens dagens...
Vaknar med träningsvärk, lever med träningsvärk och somnar likadant.. Tur att jag har tillgång till bra kosttillskott som ger mig den återhämtning och påfyllnad jag behöver :)

Idag hoppade jag faktiskt över morgonpromenaden med tillhörande rehabträning. Istället blev det ett snabbt och intensivt axelpass på gymmet, och direkt efter 40 minuters simning.. Lugnt tempo, och sjukgymnastik i vatten. Gud vad skönt det är att simma!!!

Precis avslutat ett IW pass så nu ska det ätas.. sen blir det mys och jag gissar att jag slocknar tidigt ikväll ;)

1 kommentar:

Stefan sa...

Hallå! I höstas påbörjade jag en topplista med Sveriges alla hälsobloggar. Nu närmar vi oss 600 st men där är fortfarande en hel del som saknas. Eftersom du skriver om hälsa så vore det kul om du ville vara med :) http://www.halsoartiklar.se/bloggar/