torsdag, februari 10, 2011

I´m victorious you´ll better face down...

Och såklart finns det plötsligt jättemycket att skriva om idag bara för att jag har otroligt kort tid på mig!!
Ledig hela denna veckan och det är superskönt, kroppen får vila mellan träningarna och jag hinner genomföra min rehab i lugn och ro utan att känna att jag stressar för någon annans skull som det lätt blir när jag är på jobb..

Alla som fortfarande tycker att jag är en idiot som tränar trots min skada ska få lite mer att gotta sig i.. I helgen under ett ombyte då jag satt ner ganska länge smärtade det till i höger knä när jag reste mig, smärtan går/ ligger som ett band över knät och har fortfarande inte gått över! Typiskt!! Dock fungerar både IW och spinning, men stretchen efteråt är inte lika skön ;)

Men vänta... det kommer mera!!!

Igår efter spinningen skulle vi sträcka ut ryggen, jag hinner komma halvvägs när det drar till ordentligt bakom höger skulderblad. AJ!! Varje gång jag andas in känns det som någon kör in en kniv, har smörjt med liniment av hästvariant och hoppas på det bästa!

Till alla er som förstår varför jag fortsätter att köra på gymmet och vet att jag behöver det för att komma vidare ska jag berätta att inget av ovanstående har knäckt mig ;) Jag inser och vet att kroppens signaler är att lyssna på och jag får mig en tankeställare varje gång något inte stämmer. Så även denna gång. Men sluta träna, det gör jag inte :)

Är på väg in till stan för att träffa InGrid som ska köra ett mäktigt armpass med mig och FIKA! Nice!
Sen blir det hämtande av kängor och shopping.

Nu hann jag inte berätta allt det dät roliga, men jag kan säga iallafall att möte nr 2 är avklarat igår, och jag är såååå jäkla förväntansfull!! Vet att det kommer att kräva mycket av mig men det är jag beredd att ge!

Inga kommentarer: