fredag, september 06, 2013

Oh la la

Resan är över för denna gången och Vargen har skött sig klanderfritt. Hyrbil, buss och flyg. Han reder allt med beröm!

Varg i bur
 På väg hem plingade det i telefonen, sms från posten om paket från MMsports :)
Och jag som inte fyller år förrän nästa vecka!!
Min nya färg är tydligen rosa.. jävlar vad läckra dessa topparna är! Klicka på bilden så kommer ni direkt till hemsidan och kan beställa hem dem på ett litet klick ;)

Oh la la..mina nya teamkläder är SUUUUPER-snygga!!

 När vi landat hemma gjorde jag ett snabbt ombyte för att sedan åka till jobb och knappa lite dator medan jag väntade på en nyvunnen träningsvän för ett fredagspass på gymmet. Vi har än så länge bara kört ett pass ihopa tidigare i veckan, men han ger MYCKET inspiration och jag har sett fram emot detta passet hela veckan!
Och det blev till och med bättre och roligare än jag vågat hoppas! Kändes som en riktigt bra avslutning på jobbveckan :)

Fredagsmys = fredagsfys

Inga kommentarer: