tisdag, augusti 07, 2012

Fyra dagar kvar! Men vem räknar... ;)

Har än så länge följt dagens uppgjorda planering med bravur..
Pysslat hemma, (läs städat), klunkat aminosyror från Body Science och varit och handlat inför veckan och tävlingen..

I snigelracerfart har jag kryssat mellan vagnar, hyllor och kunder.. Lite planlöst gått omkring och tittat, fluktat och planerat vad som ska bli spännande att prova efter tävlingen. Såg att det kommit in ett nytt bröd från LowCarb som såg riktigt gott ut, det ser ja fram emot att smaka :)

Med hjälp av min lilla lista plockade jag sen ut det som var tänkt att få följa med hem idag, och gottigast är helt klart mitt naturgodis.. Vad jag älskar det!! Det blev en påse med yoggi-nötter och en med nöt/bärmix! MUMS!
Hittade tyvärr inget JAPP som jag annars tänkt lägga vantarna på!

Maten för dagen är redan i ordning och väntar bara på att få tryckas vid rätt tidpunkt.. Fram till dess ska jag roa mig med lite sortering och packning, tvätt och iordningställande av lägenhet eftersom söta syster och svåger dyker upp ganska snart här i veckan! Det ska bli så mysigt att få hinna träffa dem innan jag åker.
Jag hade till och med tänkt överraska dem med att baka bröd, eftersom de alltid "gnäller" på att jag bara har tråkig mat/frukost hemma (vad är det för fel på gröt liksom ;) ) men glömde handla ingredienserna när jag var nere på affären.. Får väl se om det blir en runda dit lite senare istället och fixa.

Igår hade jag en supermysig dag med kvalité! Linda på Luxurious Lashes i Nättraby hade bjudit mig till sin salong för att få fixa ögonfransarna.. Ljuvligt avkopplande!! Och jag är absolut nöjd med resultatet!!

Vill du också få njuta en stund med detta som resultat så ska du absolut ringa henne!!
Linda: 070- 29 29 259

Inga kommentarer: