tisdag, augusti 28, 2012

Benträning med mental insats..

Alldeles strax är det dags att avsluta denna dagen. Har suttit några timmar ikväll med upplägg åt en ny klient som egentligen inte skulle vara klart förrän i slutet på veckan, men efter vår sittning idag då han verkligen var engagerad och framåt så kunde jag inte sluta kalkylera när jag väl börjat!
Det ska bli spännande att presentera mina tankar imorgon och se hur de tas emot.. :)

Min egen träning går ganska bra. Jag har fortfarande väldigt ont i mitt bäcken och rygg, och idag stod det ben på schemat där jag ganska snabbt insåg att varken benböj eller liggande benpressar funkar särskilt bra.. Ååhh, så tråkigt att sparka och curla i maskin tills man blir trött!! Utfall är inte ens att tänka på, dock testade jag ändå benpressen på förhållandevis låga vikter och försökte fokusera på kontakt istället för styrka. Inte min starka sida, men även mental träning kan väl vara nyttigt ;)

Jag har även uppdaterat bloggen på hemsidan, MISSA INTE att läsa där för att hänga med nyheter, presentation av klienter och i bästa fall (med medgivande av klient) även före- och efterbilder! Alltid lika roligt! Get-Fit.se finns även på facebook, gå in och GILLA om du inte redan gjort det!

Natti natti!

Inga kommentarer: