tisdag, mars 27, 2012

When I come around

Dunder och brak igår!
Efter ett dubbelpass på söndagen trodde jag att kroppen skulle kräva vila och var mer eller mindre inställd på det. Utnyttjade ändå fastan till att ta ett pass 300 på lunchen i vanlig ordning, det bara blev så och det kändes bra!!
Grym träningsvärk baksida och rumpa vilket kändes extra mycket då jag höjde vikten på marklyften från förra passet. Härligt!! Idag svider det ännu mer vill jag lova :)

Hela eftermiddagen var tung koncentrationsmässig och jag fick lägga mycket av den lilla energi jag hade till att fokusera för att göra ett bra resultat. Var helt kanonslut i huvudet och kände att det enda som kan rensa är.. just det, träning.
Så efter middagen satt jag och vilade och laddade och sen tog jag mitt tunga huvud och gick ner för ett axelpass. Innanför dörren vände det, jag bara älskar de dagarna! Jag behövde inte ens bry mig om att fundera över min plan B, det bara öste på.

Idag.. har jag träningsvärk precis överallt utom i magen för den släppte i söndags.. Så imorse när jag vaknade och skulle ta mig ur sängen för lite morgonfys ställde jag faktiskt om klockan och somnade om. Så jäkla skönt!
Ikväll ska jag köra rygg, och det kommer att bli en intressant upplevelse haha.. Få väl se om jag hittar nån liten muskel där som inte redan gör ont ;)

I övrigt vet jag nu varför jag oftast är så dålig på att släppa människor för nära; Jag suger på att säga hejdå och avsluta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem försöker du säga hejdå till?