tisdag, mars 06, 2012

Fnitter och kräk-känsla

Helgen har gått så jäkla snabbt, liksom hela veckan gjort.. Dock inget ovanligt i mitt liv tydligen. Ovanligt är däremot tempot jag rört mig i, snarare ultra-rapid än snabbt och jag har vilat mycket med kvalité!
För det sagt, innebär det inte att jag låtit bli att träna ;)

Fredagen blev ett tidigt pass på morgonen med Anna, körde igenom alla ryggmaskiner på gymmet och avslutade med lite drag i kablarna. Passet på torsdagen hade satt sina spår i armarna som blev trötta- det blev till att byta grepp och skapa bättre FOKUS ryggen!
Var klar efter knappa timmen och vi avslutade med en liten foto-session i gruppträningshallen.. Än så länge lite hemlis, men HOPPAS på att kunna läcka info snaaart..

Vidare i helgen som spenderades med Fredrik från team MM-Sports kördes det ben och sen axlar, mage. Jag tycker själv att jag är ganska tuff när jag tränar :P
Dock fick jag känna på hur resultatet blir när man överlåter planeringen helt och hållet till någon annan, som kör SITT race och du kan bara hänga på.. Jag mådde illa under benpasset. Jag kunde inte hjälpa att ändå fnittra förtjust för det var en så jävla underbar äcklig känsla...
Dagen efter gjorde ont, dag två ondare :) Så skönt! Han lyckades till och med ge mig träningsvärk i vaderna, stor eloge för det mästerverket!!

Axlar- och magepasset kändes liiite lugnare, vilket passade mig perfekt eftersom jag precis haft en vecka då jag vilat axlarna helt (de var riktigt slitna) och jag ville känna mig fram för att inte stressa på om kroppen inte var redo. Men jag kände mig fräsch så viloveckan har uppenbarligen hjälpt!

Helgens bonus och det som varit min stora längtan i två veckor...

Fruktsallad med riven cocos/choklad bar från Body Science..
Gaaahhh gott :)

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Den salladen var kärlek <3 !

FitnessDesi sa...

Japp!! Både före, under och efter!!