söndag, mars 25, 2012

Hit me baby one more time!

Söndag idag.. men känns som måndag! På ett bra sätt :)
(Alla ni som vet hur en bra måndag kan vara ;)

Igår hade vi en grillfest här, lite avslut och nystart kan man säga och vilket gött gäng vi var! Det var härligt väder, god mat och många skratt. Blev mycket senare än vad jag planerat men det brukar ju bli så när man har roligt och man dessutom kommer på mitt i natten att det är dags att ställa fram klockan.. Som förvisso även det kryddade kvällen med lite extra sköna vårkänslor..

Var uppe i morse och sprang, hann även med lite triceps innan frukosten- BONUS!
Armarna var fortfarande hyfsat tjocka efter gårdagens improviserade bicepspass. Försöker att lägga in armpassen där det finns luckor för att fokusera på mina större muskelgrupper då jag har tid för kvalitet på gymmet. Igår blev det tre set stångcurl med ett fantastiskt resultat! Jag hoppas SÅ att det skall fortsätta såhär, då kommer det att kännas riktigt bra inför Fitness5 trots att bäckenet kommer att sabba knäböjen.. HOPPAS!

Ikväll blir det dags för ett benpass med fokus på belastning. Spännande att se vad bäckenet ska hålla för. Nervös men förväntansfull!

I övrigt: Good feeling, good going and good life!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet bara en som har energi och glädje nog för att vända hela min dag.. Och det är du ;)

FitnessDesi sa...

Tack!! Alltid roligt att kunna glädja någon annan med att berätta om min träning :)

Anonym sa...

Ja, nu syftade jag inte enbart på träningen.. ;)