onsdag, mars 07, 2012

Plugg och remaking av blogg och tuttar!

Två kvällar i rad nu har jag funnit energi att sitta vid datorn. Döda mig långsamt..
För att överhuvudtaget fixa att sitta stilla så roar jag mig med att ha bedömt sex flikar aktiverade samtidigt som jag bläddrar mellan. Och nej, jag är ingen avancerad data- hacker, försöker inte ens låta som en utan beskriver bara min oförmåga att sitta still om jag inte får pilla ;)

Igår kväll var det den nya hemsidan som skulle granskas..eller rättare sagt SKAPAS från grund och remake:as från originalet. Tittade på klockan vid nio och tänkte att nu ger jag snart upp för ikväll, och så plötsligt så var hon närmare halv tolv och jag slog igen datorn i lite panik med tanke på att jag skulle börja jobba 06.00 i morse.
Och jag är, som ni vet, ett murmeldjur på morgonen.

Ikväll har jag suttit här igen. Dock med tillägget att jag ikväll även har öppnat ett word- dokument och skriver på mitt arbete till skolan. En sjunde flik.. Så efter att ha flippat mellan You Tube klipp och musik, bildredigering och hemsida (och såklart en hel del facebook) så har jag preciiis blivit klar med skolarbetet och skickat in det! Sjunde fliken nerklickad. Gutt det!!

Träningsvärk gud-förbannad i ryggen, jag bara måste älska det!! Några övningar stång igår varvat med frenetiskt slitande i gummibanden för att få till något som kunde liknas vid latsdrag och sittande rodd och resultatet känns SÅ HÄR BRA! Got to love it :)
Dagens träning var ett pass för tuttarna, ännu en gång med löfte om att I N T E maxa på bänken. Och helt sjukt- jag måste ha mognat sedan sist- för jag lyckades behålla min självkontroll. Ingen maxning..
Däremot blev det mycket hantelpressar och flyes, både vanliga och lutande. Avslutade med lätta pressar med stången och sista setet lutande bänk låg på 40kg och jag orkade bara sex reps.. Säger en del om hur trött jag var! Och hur skööönt det kommer att kännas imorgon ;)

Nu ropar sängen efter mig med mycket hög stämma!! Lika bra att lyda..
Night y´all!

Delar med mig till den som kan behöva :)

Inga kommentarer: