fredag, mars 02, 2012

Så bra som bara en torsdag kan vara!!

Började gårdagen hos kiropraktorn. Där var det ord och inga visor- eller snarare ett bevis på att en handling säger mer än tusen ord..speciellt när handlingen låter knak och kras.
Japp, jag var ur fas så att säga, men hon satte alla bitar på plats :)
Efter att ha lagt tid på mig själv var det dags att ta itu med lite nya klienter. Inte mindre än tre stycken hade jag planerat i under dagen, och däremellan hoppades jag på att hinna fika med tjejorna!
Två kostklienter a´ca en timme och så var det dags för dagens mest spännande projekt; Calle, ska spela JVM i amerikansk fotboll detta året och ville ha hjälp med kostintaget för maximal prestation. Vilken kille! Mötet var supertrevligt och jag undrade vid något tillfälle där vem som var mest entusiastisk, han eller jag!
Det är en grym känsla när positiv energi möts :)


Mina vanligaste klienter är människor som vill tappa vikt, slipa formen eller få upp flåset. Calle vill UPP i vikt, bli mer explosiv och starkare- därför ska det bli så otroligt spännande att få följa hans väg fram till VM :)

Efter flera timmars sittande blev det dags för egen träning, med Masse som jag även gjorde kalsongkoll (formcheck ;) på. Ett sjysst pass armar hann vi med innan jag fick köra hem igen för att fika med gänget.

Jag har det så bra att jag skäms..

Inga kommentarer: