söndag, oktober 02, 2011

Medan livet går förbi

Hade tänkt skriva om mina klienter och de möten jag har inbokade idag, men jag känner mig nästan patetisk och liten när det samtidigt händer saker runt omkring mig som förändrar livet.. och som låter livet gå mot sitt slut.



Världen har förlorat en underbar människa, och solen saknar en av sina starkaste strålar.
Himmelen drog vinstlotten, för den fick dig Kalle.
Och vi saknar.

Lev NU.
Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger..
Livet är för kort, livet är bara ett..
Älska, brinn, gör misstag och våga le åt dem!
Var med människor som älskar dig, besök platser som gör dig lycklig.
Lyssna på ditt hjärta, din magkänsla och din mamma,
dela dina upplevelser och behåll dina hemligheter för dig själv.
Var unik, var speciell, var onormal och stick ut.
Bry dig inte om vad människor tycker eller hur de minns dig.
I slutet är du ändå varm om ditt hjärta fått vara lyckligt..

Inga kommentarer: