måndag, oktober 24, 2011

Mååååndagen jaadå!!

Scrollat mina fingrar fördärvade på facebook hela helgen och lusläst resultat och kollat bilder från Nordiska Mästerskapen som gick i Lund! Vi hade många grymma atleter som representerade oss, och jag är så stolt över deras prestationer då de satte Sverige högst upp på listan över flest medaljer!!

Igår hade jag några timmar över, så efter brunch och träning drog vi iväg på lite sightseeing och shopping! Köpte ett par nya löparskor och Celsius i pulverform!! Spännande, ska prova att blanda ut det i kolsyrat vatten och se om det blir gott :)

Pysslade lite hemma och fick ihopa en urgullig tavla med bilder på mina gosingar
(och mig själv ;) Man kan inte ha FÖR mycket bilder uppe anser jag! <3

Idag blev det bröst, axlar och lite triceps på gymmet.. Passen går snabbare och snabbare att genomföra tycker jag.. Vet inte om det beror på energinivån, vanan i passet eller att jag glömt nån övning?? Är det något annat än alternativ ett så kommer drastiska förändringar i passet att ske omedelbums!!

Nighty folks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhejhej Desi!! kan du ringa mig? Nyfiken på hur du har det nu för tiden.. 0708-911 711. Jesse ;)