lördag, oktober 22, 2011

Fan vad gutt!!

Sovmorgon idag, steg inte upp för morgonträning förrän 06.00 :P
Paddlade på cykeln i 50minuter sen en snabb dusch för att bege mig iväg på föreläsning med jobb. Death by powerpoint.. Så jäkla sant.. Men alltid lär man sig nåt!! Direkt efter fyra timmars aktivering av öronen tog jag mig till gymmet och körde ett mäktigt ben- och bicepspass med avslutande magövningar. Passet var grymt, och trots att jag trodde att jag skulle hinna somna innan jag ens kommit ur stolen på föreläsningen så lyckades jag tagga till och hitta känslan väl inne på gymmet!
Det tackar jag min iPod och MMsports Gakkic för!!

Efter träning hann jag med fjorton sekunders shopping innan vi åkte hem. Vissa tyckte att de väntat länge nog medan jag tränade ;)
Kvällen har varit och förblir lugn, soffhäng och film. Innan dess ska jag plöja igenom facebook och kolla alla snygga bilder från NM som gick i Lund idag. Grämer mig att jag missade!!

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer: