tisdag, oktober 25, 2011

Konsten att roa sig

Vaknade innan väckarklockan ringde idag.. fan vad jag älskar de tillfällena! Jag vaknar, känner mig konstigt nog ganska pigg och hinner tänka att "klockan är väl typ mitt i natten, somna om!!" Kollar klockan, och det visar sig att den är 05.52, dvs två minuter kvar tills tänkta klockslaget för väckning. Stänger klockan, stiger upp och drar på mig träningskläderna- och avverkar 60 minuter blandat promenad och jogg. Med ett leende.

Har ännu en gång konstaterat att tiden går så jäkla snabbt. Hann knappt dra på mig uniformen, förrän det var dags att byta om till fyskläder igen. Har hittat en ny leksak i gymmet som jag verkligen uppskattar!! Den stackaren har stått inträngd i en hörna innan, med en massa skit staplat på. Så nu har jag räddat den och gett den en meningsfull uppgift och glädjande uppdrag; Nämligen att fånga min tunga röv X antal gånger på 30 minuter ;)

BOXJUMP!!
Ja, ni ser ju hur trångt och mysigt det är på gymmet ;) Verkar inte bättre än att jag får välja på att bli spetsad på cykelstyret eller frysa mitt i hoppet!!
Efter mina plinthopp stuvade jag undan låda, bollar och andra lösa prylar och ägnade min uppmärksamhet åt skivstången istället. 16 set rygg och 8 set baksida axlar avslutade denna eminenta dag.
Trött som en gnu försöker jag nu fatta beslut om jag ska gå och lägga mig redan eller bara vänta liiite till..

HannaPanna har alltid tid för en pose!
Natti natti vänner <3

Inga kommentarer: