torsdag, oktober 20, 2011

Keep it coming!


Hittade ett nytt rus idag när jag provade magiska GAKKIC från MM Sports! Den funkar- absolut!!
Intog den ca en timme innan träningen, som bestod av axlar och triceps i två cirklar om fyra övningar vardera. Grymme!!
Jag har hittat min känsla igen :) Och jag var så medveten om det att endorfinerna inte hann ikapp lyckoruset jag redan kände- oövervinnlig!!
Jag fick den coolaste och sötaste kommentaren av kollegan bredvid mig; "Du ser ut som Pippi Långstrump när du tränar.. du bara står där och lyfter liksom"
Ja, lyckan gör mig stark, och att vara medveten om att ha hittat tillbaka gör att jag vill bosätta mig där. Bland hantlarna ;)

Nu blir det välförtjänt kväll i soffan och filmmys.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hde funnits en gilla knapp här hade jag tryckt på den!!! :)