måndag, januari 30, 2012

Nya bröstinplantat min stora överraskning?!

Nu vet ju inte jag vem som skrev den sista kommentaren i förra inlägget eftersom denna förmodligen pekfingervalsande människa inte hade varken tid eller ork att skriva ut sitt namn.. Men, DU fick mig att le, så du är förlåten..
Som om jag inte dragit på mig tillräckligt mycket extravikt så tror du alltså på ytterligare 2*500g i min kropp??
Lessen att göra dig besviken, men min roliga nyhet handlar inte om varken plast, gummi, silikon eller vatten, så jag antar att jag inte är som "alla andra byggarinnor".. ;)

Du får helt enkelt vänta och se..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ändå lite kul att du direkt kopplade samman det med just plasttuttar :-D

FitnessDesi sa...

Hahaha.. Ja men klart. Vad annars? Och så tänkte jag på alla reaktionerna jag fick när min förra rubrik var "tutt-investering" när jag pratade om ett bra bröstpass ;)

Anonym sa...

Jaja klaga på dina besökare bara! Jag kör ingen vals utan ninja stajl(man smyger sig på tangenterna)

FitnessDesi sa...

Hörru.. en riktig ninja avslöjar sig inte ;) Du får allt ta och jobba på din cover!
Trevlig kväll :)