fredag, oktober 28, 2011

Everything I gain

Jahapp, då ingår man tillfälligt i pensionärsligan.. För det kan väl bara handla om ålder när man för TREDJE morgonen i rad vaknar spontant 03.40?! Och dessutom tycker jag nog att det är lite creepy att klockslaget är så precist. Förstår om ni inte tror mig- jag tror det ju knappast själv, så imorse efter att ha tänt lampan och konstaterat att uret visade samma som igår blev jag tvungen att hämta min kamera.

Proven by picture!

Morgonfys genomfördes med 60 minuter på löpbandet, går inte på långa vägar att jämföras med de sju kilometer jag joggade utomhus i går morse.. Sån underbar skillnad att få löpa ute!!
Igår blev det dessutom styrka för både rygg och ben (ja, den som ligger i får saker genomförda vetni ;) och avslutades med första halvan av pyramiden, sen var fasiken energin HELT slut och det lilla jag haft innan passet satt klistrat i tröjan.. Körde pulsfasta igår, så mat fick jag inte i mig förrän efter träningen. Ljuvligt var det dock när det väl blev dags!
Träningsvärken har varit tydlig och underbar idag ;) Inte minst när jag skulle kliva av bandet imorse, det kändes som två stockar..

Well well, back to work :)

Inga kommentarer: