tisdag, augusti 17, 2010

Mycket bättre!!

Nu känns allt väldigt mycket bättre och har gjort det sedan jag sprang mina intervaller innan idag.. Fick lite att tänka på då den vanliga klockan kämpade mot pulsklockan :) Det kändes mycket bättre än vad jag trodde, och nu har jag en plan på hur jag ska fortsätta!

Styrkan idag blev ett pass för ryggen, gottigt det.. Väl hemma gjorde jag en tonfiskomelett som blev sjukt god! Det hade jag aldrig trott!! Är ju inte så förtjust i tonfisk.. Bästa av det bästa idag är att jag insåg att det bara är tisdag, varken onsdag eller torsdag som jag svävat mellan innan.. SÅ plötsligt har veckan förlängts och det känns superbra!

Imorgon har jag vila från styrkan, passar på att köra lite klienter då, både tidig morgon och senare på eftermiddagen. Där emellan ska jag in till Mari för lite uppdatering, sen lunch på stan :)
Jag ska även hinna med att träffa Tommy för lite poseringsträning- DET lär bli ett spektakel..haha..två förvirrade fiskar i samma skål ;)
Blir nog skitroligt :)

Puss och ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Julia sa...

tack vännen. Du vet.