onsdag, mars 06, 2013

Back to normal?!

Och vad fan är då normalt?
Efter en riktigt stressig start på året, då jag till och med prioriterat bort att blogga för att jag helt enkelt inte längre har tid för spontana sittningar vid datorn, så fick jag höra förra veckan av jobb att nu äntligen skulle allt falla på plats och "lugna ner" sig. "Back to normal"..
 Hehe.. mitt normaltillstånd liknar ändå ingen fridfull oas att andas ut vid ;)

Så vad gör jag då som får mig att prioritera bort ER och uppdateringen här??

Get-Fit.se tar otroligt mycket av min fritid, och nej jag klagar inte.. Mitt uppdrag på ICA-köket fortsätter varje fredag och lördag fram till v.12 och sedan får vi se om vi skriver nya tider eller om det lugnar sig tills efter sommaren.
Jag har en kontinuerlig tillströmning av klienter, både fasta och online, som tar tid men/och skänker mig glädje och motivation!! Efter att ha varit borta ett par veckor med jobb mottogs jag av full inkorg i mailen och det bästa av allt; SMS från mina fasta klienter som läääängtade efter mig.
(Och jag känner likadant! Jag vill inte släppa dem längre än nödvändigt!!)


Två nya stora uppdrag väntar runt hörnet och är fortfarande under förhandling då det
innefattar stort antal människor och mycket tidsåtgång! Men så jäkla spännande!!!

Och igår hörde Kristian Sewén av sig och undrade om jag var intresserad av att utbilda mig och skaffa domarlicens till REP-POWER vilket jag absolut hakar på!!

Mer då?
Efter att ha blivit färdig undersköterska på distansutbildning förra våren så sökte jag nästa steg under hösten och pluggar numera sjukvård på högskola- också på distans. Blir jag godkänd på samtliga kurser blir jag utbildad och licensierad sjuksköterska!
Grymt roligt och en maaaaassa att plugga in, kursen är på 100% dvs heltid, och jag använder de timmar jag har över i veckan för att försöka prestera. Jag har dock lovat mig själv att detta är något jag ska göra sålänge det känns roligt och givande, tar det alldeles för mycket kraft så måste jag prioritera bort det!

Och sen har jag min favoritsysselsättning; Vargen.


Det behövs ingen förklaring och krävs inga ord. Han är min prio ETT i känslor, tid och energi.

Ja, just det ja.. Och så rehabar jag som ett psyk...



Inga kommentarer: