torsdag, mars 14, 2013

Nennas dagbok del III

"Tio veckor, inte tröttnat ännu.

Vilken skillnad det är när man har en PT, som jag skrev i min första text hade jag i vanliga fall gett upp för länge sedan. Idag är det 10 veckor med matschemat och kontinuerlig träning med Desi och jag har inte tröttnat på maten ännu, har kommit in i rutinen med att bara äta proteiner.
Är just nu inne i en period då det är mycket på jobbet och privat. Det är vid dessa tider då jag brukar falla dit. När Desi var bortrest blev det ett litet missöde först helgen i mars. Åhus är en sommarstad så av 19 restauranger var typ 3 öppna och givetvis var det pizzerior och Kinamat.

Just i skrivande stund har vågen trillat ner till 91.7kg (9kg ner i år)men på dessa 10 veckorna har det försvunnit 13 cm runt magen (mätt över navlen) och 5cm runt låren. Detta har lett till att jeans som inte varit framme på 8år nu används flitigt. Har joggat 2 km igen och slipat tiden till 11:31
// Nenna"

Inga kommentarer: