fredag, mars 22, 2013

Dagens recept!

I ICA's provkök har jag idag bjudit på riktigt smarriga negerbollar! Receptet är helt utan socker och smör, och finns att hitta på hemsidan: www.get-fit.se
Är du sugen på att smaka innan du provar att göra dem hemma så finns jag på plats imorgon igen, på Maxi i Ronneby mellan 11.00-15.00.
Denna helgen är dessutom den sista för denna sessionen, så har DU intresse av mina tjänster helgtid så öppnas det alltså tillfälle från och med helgen efter påsk! 


Idag vilade jag helt från träning, dels pga "tidsbrist" till förmån för andra prioriteringar innan jobb, och dels för att det troligtvis ändå var dags. Har kört varje dag sedan i söndags och idag hade det blivit ett bonuspass axlar, men jag har fortfarande grym träningsvärk i både rygg, ben och axlar så vila känns okej!
Utöver veckans träning har jag även hunnit besöka kiropraktorn för en justering av bäcken och rygg, och massören för en omgång av rumpa och baksida ben.. Lagom mör idag alltså :)

Funderade i en nano-sekund på att åka ner på gymmet nu ikväll för en tur på cykeln men ångrade mig snabbt. Imorgon däremot ser jag fram emot ett snabbt bänkpass och sen..axlaaar!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket goda chockadbollar de kommer att testas på dottern en dag framöver.
Bra val med en vilodag från gymmet tycker jag.


//Anna

FitnessDesi sa...

Vad roligt att du gillar dem, hoppas de funkar på dottern med då :)
Tack, försöker vara klok emellanåt.. ;)

Emilie sa...

Hej!

Vilken härlig blogg du har! Jag jobbar för sajten Hittarecept.se och såg att du har goda recept på din blogg och tänkte tipsa om vår sajt. Vi är en sökmotor för recept med innehåll från svenska bloggar och sajter. Kika gärna runt på sajten www.hittarecept.se och kolla även in Matbloggstoppen: http://www.hittarecept.se/matbloggstoppen

Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta på Matbloggstoppen!

Med vänliga hälsningar,

Emilie
Hittarecept.se