söndag, februari 24, 2013

Gästbloggande klient del II


Nenna är redan tillbaka med del 2 av sin dagbok :) 
Ett lite kortare, men ack så viktigt meddelande lämnade hon till mig i mailen tillsammans med sin skriftliga veckorapport.. Grymt bra jobbat!!

"Har man världens bästa coach eller vad?!? 


Jag gick/joggade 2km på 13:40 för en månad sedan. Igår tog jag mig ut på 2km igen och orkade jogga hela vägen och tiden blev 12:10. 
Jag kommer inte ihåg sist jag orkade jogga två km. Började titta i gamla träningsdagböcker och hitta ett tillfälle 2004-05-16 då tiden var 11:46:70 kommer dock ihåg att jag gick på några ställen. 
Då vägde jag cirka 81kg mot dagens 93.8kg. Kilona försvinner sakta men säker. 
Att jag klarade detta är helt och håller Desirées förtjänst. Hon är klart bästa coachen ever!!
//Nenna" 

Glad och rörd av din fina feedback Nenna!! Jag är så stolt att just jag får följa dig på din resa!!


Inga kommentarer: