fredag, februari 01, 2013

När allt tar slut..

...då vet man att man gjort ett förbannat bra recept ;)
Hyllorna tömdes både en och två gånger, och nu när det var dags att stänga ICA köket för dagen så gapade de tomma igen..

TACK för det grymma berömmet!!

ICA´s lätt-yoghurt äpple/kanel/vanilj tog helt slut trots förstärkt beställning inför dagen...
  
....precis som de osötade Digestive-kexen!
 Detta innebär helt enkelt att receptet inför imorgon får genomgå en smärre justering, och förvandlas från "Änglamat" till "Strawberry cheesecake". Jag lovar att det blir minst lika gott..

Ingredienserna för "Änglamat"...

Färdiga formar

Kom och smaka!!

Eeehh just det, ni som undrat om min rehab, träning och mående..Stort tack till er med! Det känns otroligt bra och värmer att så många faktiskt orkar bry sig. Just nu försöker jag dock tänka och fokusera på det som är positivt och som går framåt...t.ex det här ni fått läsa om idag. Eller tanken på att ICA är så nöjda med mina prestationer att jag blivit ombedd att stanna kvar till v.12 !!! Yihaaa!!

Redovisning av träning kommer snart, jag lovar ;)

Inga kommentarer: