tisdag, januari 17, 2012

Kärlek på jobbet :)

Eller kärlek till jobbet?
Eller varför inte kärleken jobbet har till mig..
Det är en fantastisk känsla att komma tillbaka efter en dryg veckas ledighet och mötas av detta

Kollegorna har uppmärksammat min önskan om ny hund och gör aaaallt för att stötta mig i valet..
Hela skrivbordet, datorskärmen och tangenbordet var belamrade med söta voffsingar och texten "får vi bo hos dig".. haha.. mina goa grabbar på jobb!!
Vovven nedanför har dock snott min stol!

Japp, kan man känna sig annat än välkommen??!

Dagen avslutades med ett axelpass och nytt försök till PB. Som alltid.
Tidigare har jag lyckats jobba mig upp till 60kg och genomföra en fyra-femma med fristång, och idag slog jag iallafall mitt personbästa i reps. Satte två set på raken med 60kg a´5 reps.
Klart godkänt!
Spektaklet filmades dessutom, så fort ett försök att vinkla bilden rätt (jaaaa, en hysterisk vrida-och-vända-på-kameran blev det) så dunsar den in här på bloggen.
Bild bjuds det dock på redan idag :)

Inga kommentarer: