söndag, september 11, 2011

LYCKA

Hela helgen har kantats av kärlek, glädje och lycka!!
Två av mina bästa vänner gifte sig igår med varandra, och hela gänget var på plats i kyrkan och sedan vidare till festen! De var så otroligt vackra och de fullkomligt lyste av kärlek :)

Utanför kyrkan..
De anlände till festen i polisbil.. Såklart! :)
Jag och Bandoolan minglar innan middagen

Angelican och Stefanian tar sig an min snörning i klänningen..
Vi gillar!!!!!!
Idag såga vi igen hemma hos brudparet för lite brunch och skvaller från festen igår. Supertrevligt, men vi orkade inte sitta alltför länge.

Jag åkte hem och förberedde bullar och kakor, och två timmar senare kom det närmsta gänget hit på bullkalas och jag fick världens finaste present! Jag älskar er så ofantligt mycket!!

Kvällen blir matlådor, soffa och ganska troligt tidigt i säng ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!!!!