fredag, september 23, 2011

Did you or did you not..?!


Började dagen med en härlig morgonpromenad!
Även om det ser kallt och ruggigt ut utanför fönstret när jag stiger upp så är det en fantastisk skön känsla när man väl tagit sig ut och kommer igång..

Träningen de senaste dagarna har blivit fattig :(
Det finns inget utrymme knappt varken före, under eller efter arbetsdagen- som för övrigt numera oftast sträcker sig dygnet runt..- och när det dyker upp en lucka så är det inte alltid det stämmer ändå med kostintaget, vilan osv. Lyckades dock dra iväg till gymmet i förrgår, under lunchen och fortfarande iförd uniform. Svettigt och gott..hehe.. Men o jag måste välja på att skita i att träna för att det inte finns möjlighet/ tid för ombyte, eller svettas i uniformen så står valet för mig självklart!! Så 40 minuters helkroppspass hann jag med och det var definitivt bättre än inget!!
Igårkväll hann jag med tjugo minuters löprunda och avslutade med tio korta backintervaller.. Återigen- bättre än ingenting :) Avslutade med ytterligare tjugo minuter i min Functional trainer från Gymstick. Den är fan grym!!





Har du aldrig provat den så är det minsann på tiden att göra det. Det är klart en prisvärd investering, du kan ta med den och använda den överallt så länge du har tillgång till en dörr eller något annat att fästa den i och du kommer åt övningar för hela kroppen :)

Läser runt bland alla andra bloggar och dreglar över dagsforms-bilder på facebook..
JAG VILL OCKSÅ!!!! Alla är så jäkla snygga, disciplinerade och lyckliga. Jag vill vara där igen, nyss, för alltid!

Och ja, jag vet hur jag ska ta mig dit.. Har bara några timmar kvar på jobb innan det blir verklighet ;)

Puss på er!!

2 kommentarer:

Bumbi sa...

Alltså, den träningsprylen måste vara i stil med gamla "aerobic shaper". Jag har en sån och den är kanon! Perfekt för mig som är själv med bebisarna må till fr och inte kan släpa mig till ett gym.
Det finns inga ursäkter för småbarnsföräldrar/ensamstående att inte kunna träna! Köp en sån här och en barnvagn som tål lite hastighet. Då kan det bli hur bra som helst!

FitnessDesi sa...

Eller hur?! Borde anat att du tjuvtränar hemma ;) Du är så duktig. Och jag saknar dig.