måndag, september 19, 2011

Dubbelt upp!

Började dagen med att skänka 300 euro till bättre behövande.. Kom till flygplatsen ca 30 minuter innan planet skulle lyfta, blir stoppad innan incheckningen och får frågan om jag kan tänka mig att ta nästa flyg istället då det blivit dubbelbokningar. Som tack skulle flygbolaget ersätta mig med 300 euro. Klockan var 0610 och min föreläsning startade 1300 i stockholm. Min plan med det tidiiga flyget var att hinna upp i god tid och träna ett pass innan sittningen..så jag svarar nej och frågan går vidare till nästa lyckliga person. Så idag har jag gjort någon annan riktigt glad, och hunnit med två träningspass..eftersom föreläsaren var sjuk och således ställt in sittningen!! Nu min fråga till dig: vad är DIN träning värd??! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så hade jag oxå gjort!!!

Vad det beror på vet jag inte, men pengar är i alla fall inte allt!!!