tisdag, september 20, 2011

Bli inte för självgod du...

Ännu en dag då jag bytt pengar mot träningstid..
Och nu när jag börjar fundera på det, så undrar jag hur ofta jag gör detta valet utan att blinka eller reflektera.. Tanken var att jag skulle iväg och lösa en uppgift på övertid efter jobb, och trots att en del av mig jublade eftersom det betyder ett välkommet tillskott i kassan- så hann jag ändå tänka att "åhnej, tänk om jag inte hinner träna.."
Så när möjligheten till mitt fria val dök upp, så var det ett enkelt!
45 minuter rygg och biceps var lätt värt alla de hundralappar som jag sparade min arbetsgivare ;) Känslan var så skön att jag dröjde mig kvar och trampade 30 minuter på crossen med.
Jag går och väntar. Stampar. Jag är som ni vet en lite lätt otålig person, och saker ska hända nyss för att jag ska vara fullständigt stimulerad.
Jag är en lycklig med rastlös själ :)
Höstens planering börjar falla på plats..
Det blir mer plugg (mycket mer hoppas jag), det blir träning tills jag stupar (die trying ;) och
S T I M U L A N S av guds nåde.
Vissa saker pratar vi om, andra inte. Jag förbehåller mig rätten att vara precis hur lurig jag vill. Mitt liv, mina hemligheter. Och som alltid: Min lycka!
Klienter, deras tävlingar och mina egna tävlingar.
Jag försöker fortfarande hålla mig till det diet- upplägg jag fått av Bartholl, dock gör jobbet det just nu väldigt svårt för mig att reda ut det fullt ut. Oftast blir det mindre mat än jag borde få i mig. Tyvärr..
Situationen går inte att påverka, så jag biter mig fast så gott jag kan, med en längtan om den struktur som kommer att infalla om några veckor. STRUKTUR. Till och med ordet är vackert :P
Mot kärvare, roligare och mer utvecklande tider :)

Inga kommentarer: