tisdag, november 19, 2013

DecemberCupen 2013

It´s on! Sista veckan innan Decembercupen med allt vad det innebär i förberedelser, känslor och stresslistor som ska skrivas. Jag står dock på andra sidan, detta året precis som förra och ska inte tävla själv men få njuta av andras framgång. Människor som kämpat, gråtit, slitit, skrattat och nojat ska äntligen få komma upp på scenen och ett par av dem är "mina" juveler som jag ska coacha på stora dagen och föra i hamn. Underbart!!



Jag har fortfarande inte kommit mig för att öva på den där bicepscurlen så vette tusan om det blir nån tävling alls för mig innan året är slut. Äsch.. vi får se. Just nu finns det annat som är mycket roligare och svårare att tampas med och jag gillar en bra utmaning!
Mina pärlor till föräldrar har snappat upp mitt senaste glädjeämne och jag fick minsann ett par riktigt sjyssta crossfit-dojjor i en något försenad födelsedagspresent i helgen :) Skitsnygga och kommer väl till användning.

Invigningen startade lite försiktigt med jogg, böj och snatch-komplex.. och det var supersköna!!!






Inga kommentarer: