tisdag, december 11, 2012

Slutspurt och EN tävling kvar 2012!!

Helg i Göteborg den 8-9/12 innebär för er som missat det att man deltar och minglar på Fitnessfestivalen! Har du inte varit där hittills så se till att boka in datumet redan nu inför nästa år, för här händer det grejer!!
Mitt uppdrag under helgen var att döma på Rep-powerfinalen anordnat av MM Sports och dessutom mingla i montern hos desamma. Alltid lika trevligt att träffa likasinnade, och ALLTID toppen-kul att få tillbringa tid med teamet!! Extra roligt är det också när människor jag inte träffat tidigare kommer fram och hojtar hej :)


En av dessa var Oscar, som jag bara "pratat" med på ett forum på FB nångång. Oscar höll till i en egen monter där man kunde tävla om en iPad, vilket jag såklart kände mig manad till att göra!! Tyvärr blev jag brädad av vår egen fitness-drottning Helena, men det var ju inte helt otippat..ALLT hon rör vid blir till guld :)



Jag deltog även i SM i bicepsbattle där jag snäppte upp mig från förra årets andraplacering till ett SM guld detta året!! Jag vann dessutom med marginal, kändes jäkligt gött och ger lite att "försvara" inför nästa år!!


Resan upp tillbringades i bil i mer än sex timmar!! Snökaos på vägarna på både dit- och hemvägen.. Vi bodde på hotell Panorama som är det officiella tävlingshotellet, och där var stämningen på..topp? Eller tävlings-komig kanske haha..
 Fredagskvällen blev lugn, vi stannade på hotellet och snackade i restaurangen. Hela lördagen och söndagen tillbringades på mässan med tävlingarna och sedan var det dags för hemfärd igen, alldeles stinn på proteinbars och full av inspiration!!




 

Inga kommentarer: