torsdag, december 06, 2012

Mitt julmys..








4 kommentarer:

Angelina sa...

Hej!

Hittade ingen mejladress och skriver därför en kommentar istället.

Jag har ett stort intresse för träning och har under det senaste året fått upp ögonen för Body Fitness. Jag har en vän som tävlar. Hon har verkligen inspirerat mig. Tyvärr har hon fullt upp och har inte möjlighet att coacha mig fullt ut.

Jag är medveten om att det krävs väldigt mycket av mig för att lyckas, och jag har därför lite frågor och funderingar. Nyfiken över vad du kan erbjuda och hur du kan hjälpa mig.

Jag är idag student, pluggar 100 %. Bor i Uppsala. Därför jag är lite tveksam över om jag har tiden som krävs och en "studentlön" är inte så mycket att hurra över. Tänkte det skadar aldrig att skriva och visa intresse för att se om du kan erbjuda mig något som passar min nuvarande situation.

Har väl inte direkt sikte inställt på tammer, med tanke på att det bara är någon månad dit.. Men jag vill väldigt gärna utvecklas och bygga mer muskler. Kanske Luciapokalen 2013? Vem vet..

Lite kuriosa. Jag deltog i Camo Camp och var en av de tio som fullgjorde alla steg ;-) Gjorde lumpen 2010 vid Livgardet, anställd under 2010. Har nyligen fått anställning som GSST.

Vänligen,
Angelina
angelinalindgren@hotmail.com

Ps. Om du frågar Fidde så vet han vem jag är.

Pettiwoman sa...

Vet inte om du hälsar på så ofta hos mig.... men här är nya adressen =)

Kram fina du!

FitnessDesi sa...

Tack Petti!!! :D Juliga kramar!

FitnessDesi sa...

Angelina: Jag skickar ett mail!! :)