torsdag, december 20, 2012

Barbapappa-burpees

 Dagen startade med ett pling i telefonen, det är tydligen så det ska vara för att jag ska komma upp när jag har jullov.. Tackar Linus för väckningen och för ett bra pass biccar och triccar idag!!
 Det var inte förutan att kroppen var MÖR imorse, men fortfarande på det här "sköna" sättet!
Och tydligen är det inte bara jag som tar ut mig extra mycket om dagarna, igårkväll när jag gick och la mig var det "någon" som redan räknat ut sig själv för dagen..haha

Provisorisk Varglya under sängen
Nästa pass bestämdes med lite kort varsel, vilket ju visat sig funka, med Tias. Jag hade satt ihopa ett pass där bägge jobbar samtidigt men med olika övningar och man turas om att vara etta och tvåa. Ettan räknar sina reps och tvåan kör sitt så länge ettan är aktiv helt enkelt!

Passet innefattade:
  1. KB swing
  2. Plankan
  1. GI Jane´s
  2. Push press
  1. KB snatch
  2. Burpees  

Burpees...


 


Done!!

1 kommentar:

FitnessDesi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.