söndag, juni 03, 2012

MM SPORTS Jubileum och tävling!!

Det finns mycket att glädjas åt nu!! 
Jag och Peter i högra "buren"
 Så mycket att jag för en liten stund tänker glömma bort att jag helt glömde min egen kamera i helgen då jag var i Göteborg och på MM Sports 3-års jubileum och REP POWER- tävling.. Jag får hålla tillgodo med alla andras bilder helt enkelt och försöka återge helgen ändå :)

Först och främst:
Valp är tittad på :) Jag är redan förälskad och planeringen för den perfekta lösningen är i full gång.. Förhoppningsvis kan jag visa bilder snaaart!!

Helgen har varit asgrym:
Jag anlände till Göteborg redan i fredagskväll där delar av Team Body Science och MM Sports möttes upp för middag och sedan inkvartering. Stämningen var på topp från första sekund och hela helgen har bjudit på massor av skoj och skratt! Det var en riktig "kollo- stämning" på fredagen då vi alla skulle tränga ihop oss inför kvällen och natten.

Jag, Jenny och Semiran  bestämde oss för en morgonrunda på lördagen i främmande mark.. "Morgonpromenaden" blev löpning i en timme med måååånga spontana backintervaller i terrängen. Jag kände mig som värsta bromsklossen efter dessa två snärtiga brudar och fick mig en ordentlig start på morgonen!
Jenny visar gunsen ;)
Efter frukost samlades vi alla i butiken en stund innan öppning, sedan var det full rulle hela dagen och REP POWER drog massor av publik och hungriga deltagare! Många imponerade med sin järnvilja och det var riktigt spännande att titta på! Jag var domare i den ena buren tillsammans med Peter, och man kan tro att det skulle vara enkelt och roligt (ja, roligt var det ju absolut! ;) Men det kräver sin dos av koncentration haha.. Vikter på och av och räkna reps och hålla koll. Timmarna på scen belönades med bars och light läsk :P
Pärlan skulle minsann blänka i solen hela dagen!!

 Efter dagens avslut hann vi slappa en knapp timme innan vi möttes upp med underbara gänget igen på middag, Mongolian buffé, as always.. ;)


Middag efter jubileumsdagen med delar av teamet och personal MMSports.
 Idag hann vi lekträna lite innan det var dags för en foto-session, här på bilden samkör jag med Helena och Semiran. Endast fantasin stoppar dig i denna rack! Jag vill ha en sån hemma! Haha.. Lycka!!
Latsdrag, chins och balans..
Kristian lyckades dessutom hetsa upp mig att köra på herrarnas regler från gårdagens REP POWER och jag fick curla på dryga 60% av min kroppsvikt; 45kg stångcurl.  
Jag gillade det!!!
Det var en grym känsla att få trycka till gång efter gång och jag ser fram emot fler deltävlingar...
 

Sist men inte minst: Jag såg en tid på genomförande av en enkel (alltså singel) ANGIE på dryga 20 minuter. Jag jämför med när jag och Oscar teamade en ANGIE XxX på tiden 52 minuter och sträcker på mig själv och dunkar honom i ryggen. Satan vad bra vi gör det!! :)

Veckan som kommer är riktigt spännande!! Mycket NYTT, mycket träning och stora förhoppningar om sol.. Stomplanen ligger klar, och jag ska med glädje fylla ut luckorna :)

Inga kommentarer: