onsdag, juni 27, 2012

Jag är först!

Jag älskar paket, stora, små, platta eller kulig form spelar ingen roll. Paket som dessutom kommer oanmälda sprider en skräckblandad förtjusning om vad det kan innehålla och kan skapa otroliga förväntningar innan jag hunnit öppna det!!

Fick ett litet paket för en vecka sedan.. Liiitet, men eftersom jag visste vad det innehöll var det fruktansvärt spännande att få slita upp den lilla kanten och sen fram med grejerna! Känslan av att jag såg ut som en tioårig skolflicka, hoppandes jämfota med ett fånigt leende på läpparna på parkeringen utanför uthämtningsstället förstärktes av att jag blev tvungen att föreviga :) Haha..
Dock hade detta paket kommit med förvarning och ett löfte om snabb leverans, och jepp, det gick snabbt!
Spännande!! Jag är först!
 Tyvärr kan jag ännu ej avslöja innehållet...vilket gör det så mycket mer spännande!! Innehållet är inte officiellt än, men är en produkt som snart kommer att lanseras i Sverige- och ja, det är en träningsprodukt. SÅ mycket kan jag iallafall säga.
Under några veckors tid kommer jag nu att ha möjlighet att prova innehållet för att se hur, när och var det passar sig.. ;)

Månadens leverans.. Lööööv it!!
Andra paket- som är högst föranmälda via ett pling i mobilen- är mina paket från sponsorerna MMSPORTS. Uttrycket "som ett barn på julafton" må vara slitet och lite väl ofta använt av människor som förmodligen inte ens haft en julafton att vara särskilt lycklig över men JAG kan med säkerhet säga; Om alla mina paket under granen hade denna loggan nästa jul så SKULLE min lycka faktiskt vara lika stor som när jag fick Skrollan när jag var liten (en docka för er som inte vet ;)

Inga kommentarer: